13 januára 2009

Môj prvý zimný zážitok v AIESEC Nitra

Aj keď trošku oneskorene, dávam sem pár riadkov, ktoré opisujú obdobie prvého snehu zimy 2008/2009 v Nitre.


Príbeh, ktorý Vám opíšem sa stal v jeden krásny novembrový večer, v ktorý sa piatim oddaným AIESECárom akosi nechcelo ísť spinkať.

Po jednej pondelňajšej plenárke sme sa ja, Margarétka, Fubus, Miky a Lucka rozhodli pozrieť si nejaký dobrý film na office. Miky vybral romantický film, no bol dosť smutný, a tak rozcitlivel nejedno srdiečko. Atmosféru večera dopĺňala nádherná zimná scenéria, ktorá sa nám naskytla pri pohľade z okna. Všetko bolo bielunké a z neba padali obrovské snehové vločky.
V jednom okamihu Lucka a Margarétka navrhli, že sa pôjdeme vonku pred internát guľovať. Bola už polnoc a ja som bola už aj kúsok unavená, ale dala som sa nahovoriť a za 15 minút sme už všetci piati stáli pred intrákom, plne pripravení na guľovačku. Naše ženské trio sa spojilo proti Mikymu a Fubusovi, no tí sa nevzdali a útok nám ihneď opätovali. Pár rán bolo teda poriadne tvrdých a všetci sme si preskúšali zopár šikovných uhýbacích manévrov a piskotom sme určite pobudili celý internát. Nakoniec som skončila ležať na snehu, pretože ma Miky zozadu prekvapil náhlym útokom. Celí premočení sme sa na záver rozhodli uzavrieť prímerie, aj keď presnosť mojich hodov sa nedala s tými chalanskými vôbec porovnávať :oD.. Uznávam chalani, boli ste lepší..:oD
Po snehovej vojne sme sa pustili do budovania snehuliaka. Postavili sme toho najväčšieho zo všetkých, ktorí tam už stáli. Pri jeho stavaní sme sa natrápili hlavne pri pokuse dostať tak veľké telo a hlavu na spodnú guľu. Ale naša šikovnosť nepozná hraníc a nakoniec sme si dáko poradili, a naplno pocítili silu nášho tímu. Potom sme si už len s hrdosťou urobili pamätné foto s našim dielkom.



Večer však touto nočnou akciou nekončil. Celí zmrznutí sme sa asi po 45. minútach vrátili späť na izby, prezliekli sa a stretli znovu na office, kde sme si urobili súkromnú čajovú párty, zakončenú pivom a pikantnými rozhovormi asi do pol 4 rána. Musím uznať, že som sa naozaj super bavila a dozvedela veľa zaujímavých noviniek o niektorých našich členoch (však Miky? :oD). Chcem sa Vám preto všetkým ešte raz poďakovať za krásny večer a verím, že si to dakedy zopakujeme..

Maťa

Žiadne komentáre: