20 novembra 2008

Kam vedú kroky našej Ivy?



Takze vazeni rozhodla som sa napisat vam, ake je to na mojom erasmus pobyte v Kufsteine, Rakusko.

Jeej, parada! Uzasne vela moznosti! Ja som sa tak trochu bala, ze tu nebude moc co robit. No mam tu skateboard, kolieskove a ladove korcule, pochodila som uz skoro vsetky hory naokolo (aj 2200 m vysoky Sonneck), chodime asi na 4 party tyzdenne, mame dance parties, 1 Eur parties (spolu sa nakupuje a spolu sa vari vzdy jedlo z inej krajiny), karaoke parties, birthday parties. V obrovskom sportovom areali je kazdy druhy vecer iny sport, kam mozem ist. Juchuu, mam najlepsiu buddy na svete, uci ma nemcinu a kazdy tyzden sme spolu. Erasmusaci su uzasni, ucime sa navzajom svoje jazyky (napr. serenje - lubim ta po korejsky). Uz sa tesim, lebo zacina padat sneh a potom sa pojdem snowboardovat.



A co skola? Je toho uz teraz konecne dost, najprv som nevedela, co s casom (tak som zacala robit vsetky tie sporty a aktivity), ale zo vsetkeho mame nejake prakticke zaujimave ulohy, na kazdej hodine sme rozdeleni na timy. Teorie nie je vela, ale je do nej zahrnutych vela aktivit, kde sa prepaja teoria s praxou. A mnohe ulohy su zamerane na to, aby sme sa pokusili v timoch prepojit to, co sme sa naucili na prakticke projekty, najst sposob, ako to vyuzit v praxi. Dokonca sa niekedy aj hrame hry. Niekedy sa citim skoro ako v AIESECu... len to zabera dost casu, robit vyskumy a videa a prezentacie, interviews, vymyslat aktivity na hodinu a tak. Ale aspon ma to bavi :-)
AIESEC tu nie je, co je skoda. Ale zato traja erasmusaci su aiesecari, z toho dvaja su uz byvali aiesecari. Je tu vsak pre AIESEC velky potencial, lebo akurat tu su velke medzinarodne firmy.
A najlepsia cast - kazdy druhy vikend ma pride navstivit moj boyfriend, takze keby mi je este o trosku lepsie, tak to hadam ani neprezijem!
Majte sa mi tam dobre v Nitre, stale checkujem maily od vas a som hrda, ze patrim k takym aktivnym (alebo hyperaktivnym) ludom. Az sa cudujem, ako to mozete vsetko stihat. A keby mate niekedy pocit, ze toho uz mate dost, pripomente si uzasnu myslienku, za ktoru bojujete. Preto sa nikdy nevzdavajte ist za tym, co si zasluzite! Vy uz predsa viete, za cim.
Chybate mi, ludkovia moji! Ale coskoro sa uvidime!

Ivy

Žiadne komentáre: